zondag 10 juni 2012

Van teen tot top: broek


Geschiedenis: nieuw, uit Amsterdam, moeder vond hem ook mooi, gekocht door moeder, yesyesyesyes.

Argumenten voor: is stretch! Heeft een craquelépatroon! Zit zo strak dat hij door kan gaan voor een legging en is dus veelzijdig! Heeft daarentegen toch broekzakken! Handig!

Argumenten tegen: het bovenste deel van de gulp zakt af. Maar dit is meestal toch niet zichtbaar. Behalve als je hem draagt zoals op de foto.

Irrelevante kanttekeningen: mijn benen lijken erdoor op de benen van twee versleten paspoppen die ik laatst zag. Al waren die groen. (Een irrelevante kanttekening in een irrelevante kanttekening.) Nog een irrelevante kanttekening: gisteren heb ik mijn teennagels gelakt, speciaal voor jullie, om deze schoenen te dragen, die uiteindelijk helemaal niet op de foto stonden die ik uitkoos. MAAR NU WEL. Snel! Uitvergroten! Teennagels!

Volgende keer in 'van teen tot top': korte broek.

2 opmerkingen: